Nove edukativne knjige za decu u prodaji – potražite ih na Vulkanovom sajmu knjiga

Vulkančićev svet nema granica

Sa novim Vulkančić knjigama zakoračićete u nepregledna svemirska prostranstva, upoznati ljudsko telo, saznati koliko vrsta insekata postoji... Zabavite se i saznajte mnoštvo zanimljivosti iz sveta koji nas okružuje!

Naučite sve o kičmenjacima i beskičmenjacima, saznajte zašto pauci nisu insekti, pogledajte neverovatan životni ciklus žabe. Upoznajte svemir i različite fenomene u njemu. Naučite sve o zvezdama i njihovom rađanju, saznajte zašto Pluton nije planeta, otkrijte kako naučnici putuju u svemir. U sredini knjiga iz fantastičnog serijala Putevima znanja – Životinje Svemir – čeka vas iznenađenje – najveća kopnena životinja ili Veliki prasak koji „iskaču“ iz knjige.

Upoznajte ljudsko telo i kako ono funkcioniše u izvanrednoj knjizi punoj zabavnih ilustracija i činjenica. Velika knjiga pitanja i odgovora sa prozorčićima: Ljudsko telo otkriće vam zašto je krv crvene boje, koliko kostiju imamo u telu, kako rade mišići i zašto sanjamo.

Zavirite u izvanrednu Veliku knjigu pitanja i odgovora sa prozorčićima: Životinje i upoznajte svet prirode i njenih čuda. Kako slepi miš vidi dok leti? Koliko vrsta insekata postoji? Zašto zebra ima pruge? Podignite prozorčiće da saznate odgovore na ova i mnoga druga zanimljiva pitanja.

Britanika: Učim prve reči – 1.000 reči za radoznale mališane najmlađima će otkriti reči koje su im potrebne da opišu ljude, mesta i svet koji nas okružuje. Prateći različite porodice i njihove aktivnosti u toku dana, naučiće reči koje opisuju kampovanje, plažu, snežne dane i neverovatne životinje. Mali radoznalci sada mogu da zavire na gradilište, u vatrogasnu stanicu, restoran ili prodavnicu.

Najčudnija i najzanimljivija pitanja o životinjama očekuju vas u knjizi 200 pitanja i odgovora o životinjama. Putujući od savane do šume, od pustinje do ledenih polova, deca će uživati upoznajući različite vrste životinja i njihove osobine i navike. Ujedno će saznati i odgovore na neka od svojih bezbrojnih pitanja: zašto dabrovi grade brane, zašto tigrovi imaju pruge ili zašto vukovi zavijaju?

Posetite sajt vulkancic.rs ili omiljenu knjižaru Vulkan i potražite najnovije edukativne knjige za vaše mališane po promotivnim sajamskim cenama!