Povraćaj robe

Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije. Ukoliko je roba plaćena karticom putem interneta, Vulkan izdavaštvo d. o. o. u obavezi je da povraćaj vrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.
 

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji vam je isporučio robu. Kupac je dužan da prijavi svako oštećenje pri transportu u roku od 24 sata od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke, ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
 

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas pozovete na broj 011 3087 515 najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke, ili pošaljete mejl sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu kdk@vulkani.rs i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestiti Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije 15 dana od trenutka prijave iste.


Preuzmite reklamacioni list ovde.