100 NASLOVA NA 50% POPUSTA

Sa Vulkančićem u nove avanture ovog leta

Idealna preporuka za edukaciju i zabavu

Na sajtu vulkancic.rs pronaći ćete brojna izdanja koja će upotpuniti dugo očekivano leto i uzbudljiva putovanja: divne priče, knjižice sa nalepnicama, zvučne slikovnice, edukativne karte... Nove Vulkančić knjige pune su magičnih aktivnosti i čarobnih priča – od uzbudljive viteške pustolovine do nezaboravne morske avanture.

Ponuda dečjih enciklopedija, kvizova, mozgalica, blokova za crtanje i knjiga sa aktivnostima je bogata, ali kao i uvek, mi ćemo vam pomoći u izboru.

Moja prva riznica znanja: Životinje, dostupna u vidu prelepe kutije u obliku knjige sa po šest knjižica, idealna je za prvi susret deteta sa knjigom. Slikovnica sadrži ilustracije pojmova iz svakodnevnog života, koje će probuditi maštu radoznalih umova, a jasni oblici i vedre boje pospešiće moć opažanja.

Za učenje prvih reči preporučujemo i slikovnicu zanimljivog formata i punu živopisnih fotografija i jednostavnih izraza Strane raširite i u knjigu zavirite: Životinje, uz koju će deca naučiti nazive brojnih životinjskih vrsta iz različitih predela sveta.

Uz knjigu Ne bockaj ajkulu mališani će upoznati morska stvorenja na jedinstven način – bockajući njihove stomačiće. Na svakoj stranici očekuju ih predivno ilustrovane stranice, bogate bojama i sjajnim slikama, a uz to i rime, koje će ih nasmejati.

Jedinstvena knjiga Istražite lampom: Dinosauri i zmajevi povešće maštovite mališane u jedan grad u kome žive dinosauri i zmajevi. Svet neustrašivih bića i njihovih neverovatnih avantura čeka da ga vaš radoznalac otkrije tako što će kartonskom lampom pronalaziti zadate pojmove na svakoj sceni.

Koliko se dnevno razmeni tekstualnih poruka? Koliko je gledalaca bilo u Koloseumu? Koliko puta Međunarodna svemirska stanica obiđe Zemlju u toku jednog dana? Na ova i mnoga druga pitanja pronaći ćete odgovore u Slikovnoj enciklopediji: Koliko zapravo znamo.

Saznajte koja je najveća planeta Sunčevog sistema, šta je Veliki prasak, kako se astronauti pripremaju za život van Zemlje. U knjizi Otvorite prozorčiće i upoznajte svemir pronaći ćete informacije o galaksijama, planetama Sunčevog sistema, Međunarodnoj svemirskoj stanici i našoj planeti.

Nova znanja mališani će usvojiti na kreativan i zanimljiv način uz 50 edukativnih karata Učim i igram se: Dinosauri, dok kroz igru razvijaju logičko razmišljanje i zaključivanje.

Uzbudljiva i zabavna knjiga Doba vitezova iz edukativnog serijala Prozorčići znanja pružiće mališanima slikovite odgovore na mnoga pitanja i otkriti im sve o načinu života ovih junaka i vremenu u kom su živeli.

Mali radoznalci će uz Moj kreativni blok sa aktivnostima: Životinje upoznati neverovatne životinje iz celog sveta, kao i divna praistorijska stvorenja. Ova prelepa knjiga, koja sadrži nalepnice, dvostrane bojice i gumicu, pospešiće logičko razmišljanje i pomoći mališanima da razvijaju motoričke veštine.

Kombinujte zabavne aktivnosti sa čitanjem, čak i tokom letnjeg raspusta. Posetite sajt vulkancic.rs i prepustite se knjigama uz koje se lepše raste.