Edukativne Vulkančić knjige na specijalnoj vikend akciji

Od 15. do 17. septembra 30% popusta na odabrane naslove

Odabrane Vulkančić knjige pune interesantnih pitanja i genijalnih odgovora od 15. do 17. septembra biće dostupne po fantastičnim cenama sniženim čak 30% samo na sajtu vulkancic.rs.

Sve naslove koji će radoznaloj deci otkriti pregršt fascinantnih činjenica i zanimljivosti o prirodi, životinjama, svemiru, planeti Zemlji, ljudskom telu, istaknutim naučnicima i istraživačima, kao i vežbanke, slikovne rečnike i priručnike, možete potražiti putem linka.

Knjiga Prozorčići znanja: Bebe životinja upoznaće mališane sa čudesnim životinjama iz različitih delova sveta koje će ih očarati. Atlas Šta, kako, zašto: Životinje donosi odgovore na brojna pitanja i sadrži niz aktivnosti koje će najmlađima pomoći da razumeju koncepte koje su naučili čitajući, kao i ilustrovani poster koji mogu da zalepe na zid svoje sobe.

Brojne činjenice o bićima koja su nekada vladala Zemljom pružiće knjiga Stepenice znanja: Dinosauri. Slikovnica neobičnog formata koja će zainteresovati svakog mališana otkriće mnoštvo zanimljivih informacija o ovim praistorijskim životinjama.

Interaktivna knjiga Pametni prozorčići: Ljudsko telo otkriva fantastične tajne ljudskog tela i pregršt informacija o organima, čulima i anatomiji čoveka uopšte.

Znate li kako nastaje najpoznatija poslastica na svetu? Put od zrna kakaoa do čokolade u prodavnici je zaista dug i složen. U knjizi Hajde da otkrijemo kako nastaje hrana saznajte kako se pravi med, šta je nektar, na koji način dobijamo namaz od lešnika i još mnogo toga.

Da li ste znali da se vanila pravi od orhideje? I da su kokice koje jedemo u bioskopu zapravo eksplodirana zrna kukuruza? Zašto je krv crvena? Zašto imamo dva uha? Kako radi mozak? Šta su to mumije i hijeroglifi? Zašto nastaju cunamiji i šta pokreće zemljotrese?

Posetite sajt vulkancic.rs i potražite odgovore na ova i mnoga druga pitanja.