Vulkan Izdavastvo | Knjiga | KAKO ZADOBITI PRIJATELJE I UTICATI N
Vulkani
0 KNJIGA, 0
Moja korpa
 
#=Page
Napredna pretraga

Knjiga

DEJL KARNEGI (1888–1955) bio je američki pisac, predavač i začetnik čuvenih kurseva o samousavršavanju, govorništvu, usvajanju interpersonalnih veština i prodaji. Rođen u siromašnoj porodici, od najmlađih dana radio je najrazličitije poslove kako bi preživeo. Godine 1936. napisao je jedan od najoriginalnijih vodiča svih vremena, Kako zadobiti prijatelje i uticati na ljude, knjigu koja je postala neverovatan bestseler, popularan i danas (2002. godine proglašena je za najbolju poslovnu knjigu XX veka). Godine 1912. osnovao je svoju kompaniju Dale Carnegie Training koja i danas ima svoja predstavništva širom sveta. Pročitaj više

KAKO ZADOBITI PRIJATELJE I UTICATI NA LJUDE U DIGITALNOJ ERI

Oblast: Popularna psihologija
ISBN: 978-86-10-00930-9
Format: 145x205
br. str.: 248
povez: broš
Pismo: latinica
Cena: 699,00 DIN
Na sajtu: 559,00 DIN
Ušteda: 140,00 DIN

Danas se poruke prenose trenutno. Medija za komunikaciju ima sve više. Društvene mreže šire se nezavisno od granica, delatnosti i ideologija. Ulozi su mnogo viši, a raspoznavanje različitosti je još teže. Svaka reč, svaki nemi znak, svaki tihi pogled proučava se kao nikada pre. Jedan pogrešan potez može da ima neuporedivo veće posledice nego ranije. Pa ipak, svaka interakcija prilika je da steknete prijatelje i pozitivno utičete na druge. Oni koji u tome svakodnevno uspevaju vode uspešan život.

Očekujemo ljubaznost na prvom sastanku; impresionirani smo kada je neko ljubazan prema nama na šalteru ili tokom zajedničke vožnje liftom. Očekujemo elokventnost kada neko radi na reklamnoj kampanji ili piše svadbeni govor, ali veoma nas inspiriše kada na to naiđemo u odgovoru na mejl ili telefonsku poruku. Razlika je u detaljima – suptilnim detaljima u našim svakodnevnim interakcijama. Zbog čega su ti detalji u digitalnom dobu i dalje važni? Zato što je „osoba koja ima tehničko znanje i sposobnost izražavanja ideja, preuzimanja vođstva i buđenja entuzijazma – osoba koja je na dobrom putu da više zaradi“. Čini se da su ove Karnegijeve reči danas čak i važnije nego nekada.

Trenutno nema komentara.
Budite prvi koji će ostaviti svoj komentar.
Dodajte svoj komentar