KAKO (SE) MAESTRALNO PRODAVATI | Napoleon Hil
Vulkani
0 KNJIGA, 0
Moja korpa
 
#=Page
Napredna pretraga
NAPOLEON HIL (1883–1970) bio je izuzetno poštovan i uticajan pisac prvih modernih knjiga o motivacionom i ličnom razvoju. Njegova najpoznatija knjiga Misli i obogati se prodata je u više od šezdeset miliona primeraka i u ovom žanru predstavlja knjigu za sva vremena. Osnovao je neprofitnu fondaciju koja i dan-danas ostvaruje misiju podučavanja. Njegove knjige, audio-zapisi i ostala sredstva pomažu ljudima širom sveta da ostvare ciljeve i osiguraju sebi finansijski uspeh i životnu ispunjenost. Pročitaj više

KAKO (SE) MAESTRALNO PRODAVATI

Oblast: Popularna psihologija
ISBN: 978-86-7804-301-7
Format: 120mm x 210mm
br. str.: 272
povez: broš
Pismo: latinica
Ovaj naslov trenutno je Rasprodat Obavesti me kad bude dostupan

Napisana u jeku Velike depresije, Kako (se) maestralno prodavati istražuje ključnu komponentu uspeha - vašu sposobnost da prodajete. Odzvanjajući zastrašujuće istinito u današnja nesigurna vremena, Hilovo delo praktično pokazuje kako svi mi, bez obzira na zanimanje, moramo biti prodavci  u presudnim momentima naših života. Hil razlaže konkretne primere iskorišćavanja prednosti i prilika od strane vrhunskog prodavca dajući vam oruđe kojim možete uspešno prodati sebe i svoje ideje. Uz dodatak Uvodne reči legende liderstva Kena Blanšarda, ova knjiga je klasik koji vam pruža jedan izvrstan, jednostavan princip i proverena oruđa pomoću kojih ga možete primeniti.


„Bez obzira na to ko ste i šta radite, vi ste prodavac. Svaki put kada razgovarate sa nekim, delite stavove ili objašnjavate neku ideju, vi prodajete vašu najvredniju imovinu – sebe! U knjizi Kako dobro prodati i kako se probiti u životu Napoleon Hil daje vredne lekcije i proverene tehnike koje će vam pomoći da dostignete vrhunsku veštinu prodavanja.“
Šeron Lehter – koautor knjige Misli i obogati se (Think and Grow Rich), član Saveta odbora predsednika za finansijska pitanja

„Knjige Napoleona Hila Misli i obogati se i Zakoni uspeha (The Laws of Succes) predstavljaju vanvremenske klasike koji su poboljšali živote milionima ljudi, uključujući i mene. Sada imamo priliku da okusimo još malo ove dalekosežne filozofije u knjizi Kako se prodavanjem probiti kroz život. Ona predstavlja zbirku jednostavnih istina koje će zauvek promeniti način na koji posmatrate sebe.“
Bil Bartman – autor knjige Povratiti bogatstvo (Bailout Riches)


 

KOMENTARI PREVODIOCA
   Zaraditi novac nikada nije bio problem onima koji su o tome sistematski razmišljali. Ali treba se probiti kroz masu drugih ljudi koji žele to isto. Zato je potrebno imati plan i strategiju kako se što bolje prodati u životu. Jer sve se prodaje – a glavno pitanje je koliko ko vredi i da li ume da se proda kako valja. To je Napoleon Hil doveo do savršenstva u fascinantnoj knjizi Kako (se) maestralno prodavati koja je svetski bestseler.

   Napoleon Hil (1883-1970), koji je živeo i radio u SAD-u, važi za jednog od utemeljivača podžanra popularne psihologije poznatog kao literatura o ličnom uspehu (personal-success literature). Napisao je nekoliko bestselera prodavanih širom planete, a najpoznatija knjiga mu je Misli i obogati se (Think and Grow Rich, 1937; kod nas prvi put prevedena i objavljena 1994.) Druga poznata dela su Zakon uspeha (The Law of Success, 1928.) i Kako se prodavanjem probiti u životu (How to Sell Your Way through  Life, 1939.)

   Hil je dobar deo života posvetio razvijanju filozofije uspeha. Dvadeset i pet godina izbliza je posmatrao i analizirao neke od najuspešnijih ljudi u Americi. U tom periodu lično je upoznao ljude kao što su Henri Ford, Endrju Karnegi, Tomas Edison, Džon Rokfeler, Aleksandar Bel i Frenklin Ruzvelt. Nebrojeno puta ih je intervjuisao i posmatrao dok rade, što mu je omogućilo da stvori jednu konzistentnu filozofiju ličnog uspeha.

   Knjiga Kako (se) maestralno prodavati objavljena je u turbulentnom vremenu neposredno posle Velike depresije u Americi. Današnja situacija nije mnogo drugačija i upravo to, pored ostalog, čini ovu knjigu i te kako aktuelnom.
Njena relevantnost proizlazi iz činjenice da se i danas nalazimo na svojevrsnoj raskrsnici. Još jedna ekonomska kriza podsetila nas je da je logika kapitalizma neumitna, da težnja ka maksimizaciji profita i stalnom rastu proizvodnje nužno dovode do ekonomskih kriza.

   Kako (se) maestralno prodavati pre svega treba posmatrati kao praktični priručnik o tome kako uspeti u životu bez obzira na pol, starost, socijalno poreklo ili zanimanje. Knjiga je podeljena na četiri dela. U prvom delu, „Principi praktične psihologije korišćeni u uspešnom pregovaranju“, Hil definiše osnovne pojmove svoje filozofije. Terminologija koju koristi, kao i osnovne postavke filozofije uspeha jesu kompleksni, ali ne i zamršeni ili nerazumljivi. Štaviše, njegov stil je odmeren i prilagođen prosečnom čitaocu. Do detalja se opisuju kvaliteti dobrog prodavca – neophodni da bi se postigao uspeh u bilo kom zanimanju. Hil savetuje: „Termin prodavanje ne podrazumeva samo razmenu roba i usluga. Možete prodati svoju ličnost. Morate to da uradite! Zapravo, glavni cilj ove knjige je da vas nauči kako da se prodavanjem uspešno probijete koristeći strategiju i psihologiju koju koriste vrhunski prodavci.“

   Tema drugog dela je „prodavanje sopstvenih usluga“, tj. izbor zanimanja, nalaženje dobrog posla i napredovanje u karijeri. Posebno se naglašavaju: navika da se radi više nego što se mora (da se pružaju „brojnije i kvalitetnije usluge od onih za koje je osoba plaćena“) koja odražava stav potpuno drugačiji od onog raširenog kod nas da „ne mogu oni toliko malo da me plate koliko ja mogu malo da radim“, zatim postojanje jednog glavnog cilja u životu i važnost pravilnog raspoređivanja vremena. Pored toga, govori se o osobinama koje osobu čine prijatnim društvom, potrebi razvijanja sposobnosti dobrog sarađivanja sa drugim ljudima i neophodnosti konstantnog rada na sebi. Sve su to primenljiva uputstva, a najvažnije je, i to Hil stalno ističe, da se svi opisani kvaliteti mogu razviti i da sasvim prosečna osoba može da postigne izvanredan uspeh i stekne bogatstvo samo ako želi i predano radi na tome!

   Henri Ford je, kako kaže sam Hil, najzaslužniji za razvijanje filozofije uspeha. Zbog toga je ceo treći deo knjige posvećen analizi načina na koji je Ford postigao uspeh praveći i prodajući svoje „kočije bez konja“. Hil na primeru Forda dokazuje jednu od bazičnih postavki svoje filozofije; naime, Henri Ford je rođen u siromaštvu, bio je neobrazovan i, čak, nepismen, i nije se odlikovao superiornom inteligencijom, a uprkos svemu tome postao je jedan od najuspešnijih i najbogatijih ljudi na svetu. To najbolje pokazuje da ne morate biti genije da biste postigli izvanredan uspeh; postoje jasni principi kojih se treba pridržavati i – uspeh je zagarantovan. Napoleon Hil je u ovoj knjizi opisao sve te principe.

   Poslednji deo u potpunosti je posvećen najvažnijem faktoru uspeha, onom koji se ne tiče samo ličnog dostignuća, već i napretka društva kao celine, a u krajnjoj instanci i ljudske civilizacije. „Jedan od najvažnijih principa je onaj koji ljudi danas najviše zanemaruju. Taj princip je poznat kao zlatno pravilo, i u vezi sa njim je održano na hiljade propovedi, ali misao o njegovoj  praktičnosti još uvek nije utisnuta u svest ljudi.“ Zlatno pravilo je, zapravo, princip koji nalaže da se prema drugima ponašamo onako kako bismo voleli da se oni ponašaju prema nama. Hil ovde pledira za razvoj novog tipa društva zasnovanog na zlatnom pravilu. Međutim, on tvrdi da takvo društvo nije u domenu vizionarstva ili utopije; ono je sasvim realno i može se izraditi na racionalnim osnovama. Brojne kritike upućene na račun Hilovih misli koje kažu da one predstavljaju filozofiju sebičnjaštva ovde se pokazuju neosnovanim, jer se vidi da je ona istinski filantropska.

   Tokom cele knjige Kako se prodavanjem probiti u životu, Hil se ne libi da „skloni zavese koje skrivaju njegov privatni život“, jer na taj način najbolje ilustruje da filozofija uspeha zaista „radi“. Dok budete čitali ovo delo, zapanjiće vas njegova aktuelnost; kao da je napisano pre dve, a ne pre više od sedamdeset godina. 
[Nenad Župac]
Trenutno nema komentara.
Budite prvi koji će ostaviti svoj komentar.
Dodajte svoj komentar