UTICAJ: U TEORIJI I PRAKSI

MOBILNA VERZIJA

USKORO!

90%

Vulkani
0 KNJIGA, 0
Moja korpa
 
#=Page
Napredna pretraga
ROBERT ČALDINI rođen je 1945. Počasni je profesor psihologije i marketinga na Univerzitetu Arizona. Svetskoj javnosti postao je poznat nakon objavljivanja knjige Uticaj, koja je prodata u više od 2 miliona primeraka i prevedena na 26 jezika. Pročitaj više

UTICAJ: U TEORIJI I PRAKSI

Oblast: Popularna psihologija
ISBN:
Format: 145x205mm
br. str.: 272
povez: broš
Pismo:
Ovaj naslov trenutno je Rasprodat Obavesti me kad bude dostupan
Kako da ubedite ljude da pristanu na nešto? I koje tehnike ubeđivanja najefikasnije dovode do željenih rezultata?

U svom najnovijem bestseleru, Robert Čaldini - profesor socijalne psihologije koji se ranije bavio i prodajom, prikupljanjem sredstava i marketingom - istražuje teorijske osnove i praktičnu primenu ubeđivanja i pristajanja. Zahvaljujući svojoj pristupačnosti, korisnim predlozima i naučno potkrepljenim sadržajem, ova knjiga oduševila je poslovne ljude, sve koji se bave marketingom i one koje zanima psihologija. Međutim, budući da se osnovni postulati ove knjige mogu primeniti ne samo na poslovnu sferu već i na lični život, ona predstavlja izvanredan priručnik koji će vam biti od neprocenjive pomoći u svakodnevnom funkcionisanju.

Trenutno nema komentara.
Budite prvi koji će ostaviti svoj komentar.
Dodajte svoj komentar