UTICAJ: U TEORIJI I PRAKSI
 
#=Page
napredna pretraga >>>
Oblasti
Edicije
Uz Vulkanovu knjigu nedelje, imate priliku da nabavite neke od vaših omiljenih naslova po specijalnim cenama, samo putem online kupovine.

prelistajte

katalog

Pred vama se nalazi aktuelan katalog Vulkanovih izdanja namenjenih čitaocima svih uzrasta.

UTICAJ: U TEORIJI I PRAKSI
ISBN:
Format: 145x205mm
br. str.: 272
povez: broš
Pismo:

UTICAJ: U TEORIJI I PRAKSI

Rasprodato
Kako da ubedite ljude da pristanu na nešto? I koje tehnike ubeđivanja najefikasnije dovode do željenih rezultata?

U svom najnovijem bestseleru, Robert Čaldini - profesor socijalne psihologije koji se ranije bavio i prodajom, prikupljanjem sredstava i marketingom - istražuje teorijske osnove i praktičnu primenu ubeđivanja i pristajanja. Zahvaljujući svojoj pristupačnosti, korisnim predlozima i naučno potkrepljenim sadržajem, ova knjiga oduševila je poslovne ljude, sve koji se bave marketingom i one koje zanima psihologija. Međutim, budući da se osnovni postulati ove knjige mogu primeniti ne samo na poslovnu sferu već i na lični život, ona predstavlja izvanredan priručnik koji će vam biti od neprocenjive pomoći u svakodnevnom funkcionisanju.

Dodaj u listu želja Pogled u knjigu
Ovaj naslov trenutno je Rasprodat Obavesti me kad bude dostupan...
KNJIGE OVOG AUTORA
KNJIGE IZ OVE OBLASTI
POSLEDNJE PREGLEDANE KNJIGE

Komentari čitalaca
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti svoj komentar.
O AUTORU
ROBERT ČALDINI rođen je 1945. Počasni je profesor ... >>>